سنگ کف لابی هتل ها

سرفصل مطالب

سنگ کف لابی هتل ها

تمام پیمانکاران ساختمان های بزرگ مانند هتل ها، دفاتر و مراکز کنفرانس و مجتمع های مسکونی همیشه به فکر آن هستن با طراحی خاص خود همه را جذب سازه زیبا و منحصر به فرد خود کنند. پس این نکته حائز تهمیت است که تمام سنگ های استفاده شده در نمای داخلی خود از بهترین و زیبا ترین سنگ های موجود می باشد . در طراحی داخلی سنگ های با رنگ و تنوع خاصی باید استفاده شود که چشم و مخاطب را تحت تاثیر قرار داده و نمای فضای استفاده شده از جمله لابی های هتل که در زیر به آن ها اشاره شده است .

سنگ کف لابی هتل ها | حرید سنگ تراورتن | سنگ نما تراورتن

در این مقاله به معرفی چندتا از بهترین سنگ های که می توان در لابی هتل ها استفاده کرده اشاره می کنیم . با استفاده سنگ های که مناسب لابی ها باشند یک فضای زیبا و دلنشین برای لابی ها ساخته و بیننده هیچ گاه خسته از ابهت و زیبایی نخواهد شد .

سنگ مرمر

این نوع سنگ در دیواره های و کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد . سنگ مرمر به خاطر جلال و شکوه قابل شکست نیست . در اکثر هتل ها به خصوص هتل های پنج ستاره از این سنگ ها برای جلوه زیبایی که خواهد داشت مورد استفاده قرار می گیرد . با این حال جدای از درخشش و زیبایی این سنگ از متنوع ترین سنگ ها در بازار را تشکیل می دهد .

سنگ کوارتز

همیشه براقی سنگ حس خوبی به مخاطب القا می کند با استفاده از کوارتز می توانید برش بسیار زیبا برای میزهای میهمان و کف و میزهای پیشخوان داشته باشد . زیرا این سنگ برای صاحبان فضاهای تجاری مورد توجه قراردارد .کوارتز شفافیتی دلنشین دارد که برای بیننده بسیار جذاب می باشد. همچنین یک المان تزئینی فوق العاده برای چراغ ها و دیوارها است.

سنگ چینی

سنگ های چینی مورد استفاده در لابی ها از مقاومت بالای در برابر صدها جفت پای که در حرکت هر روز بسیار بالا است و برش های که می توان در سنگ استفاده کرد واقعا بی هایت است .

 سنگ تراورتن

سنگ تراورتن با ویژگی های خاصی که دارد این سنگ را به انتخابی برای دیزاین های خاص مخصوصا لابی ها تبدیل کرده ، شما در سنگ های تراورتن رنگ تیره تری نسبت به سنگ ها دیگر می بینید که برای افزودن حس دارم بسیار مناسب خواهد بود . رنگ خاکی که دارد با نور پس زمینه رنگ های بژ و پله های تیره جفت می شود و ثانیا در استحکام چسبندگی زیادی دارد . اگر انتخاب شما این نوع سنگ باشد کف ساختمان بدون لغزش خواهید داشت که برای هتل ها و بلوک های اداری یا یک مجموعه مسکونی خواهد بود .

سنگ های نیمه قیمتی

سنگ های مناسبی برای ساخت لابی ها از سنگ های قدیمی با اندازه های متفاوتی که مد نظر باشد استفاده می شود . به صورت مثال برای دیوارها و ستون ها و موزایک ها استفاده می شود . حتی می توانید آنها را روی میزهای سنگی برای القای حس ظرافت و جلال  به صورت ترکیبی به کار ببرید.

استفاده از سبک های خنثی در طراحی های ساختمانی هنوز جز پر طرفدارها می باشند رنگ های مثل خاکستری و سفید در کواترز برای شما نمایش داده می شود .

طراحی لابی ورودی ساختمان با سنگ ساختمانی

سنگ کف لابی هتل ها | خرید سنگ تراورتن | سنگ نما تراورتن

استفاده از سنگ های زیبا در لابی ساختمان ها و هتل ها که اولین مکان هست که در دید مراجعه کنندگان قرار دارد این نقطه استراتژیکی است که در دید مخاطب قرار می گیرد و طراحی زیبایی باید داشته باشد . در ضمن سنگ ساختمانی متریالی است که می تواند نمای باشکوهی به مخاطب بدهد . به همین خاطر در این مقاله تصمیم بر این شد که برای طراحی های انجام شده تعدادی ایده جذاب برای این فضا داشته باشیم .

سنگ کف لابی هتل ها | خرید سنگ تراورتن | سنگ نما تراورتن

لابی ساختمان

لابی در قسمتی از ساختمان که برای ورود و خروج افراد مورد استفاده قرار میگیرد تا چند سال اخیر این مورد را در هتل ها و برج ها مورد استفاده قرار می گرفته ولی با تغییر سبک و نگرش در زندگی افراد جامعه لابی ها را در آپارتمان های مسکونی ، مجتمع های اداری ، پزشکی ، فرهنگی و .. قابل مشاهده است .

نوع کاربری هتل

نوع کاربری هتل ها خیلی فراتذ از مکانی های هست که افراد مدت کوتاهی در آن ها باشد و طراحی و نوع سنگ ی که لابی هتل استفاده می شود باید متفاوت باشد . لابی هتل ها بر عکس لابی ساختمان ها دارای قسمت های متعددی می باشد به طور مثال مکان های برای قرار ملاقات های کوتاه و رفت و آمد های سریع ولی به طور کل لابی ها دارا دو بخش می باشند .

  1. نشیمن
  2. نگهبانی

سنگ کف لابی هتل ها | خرید سنگ تراورتن | سنگ نما تراورتن

قسمت های نام برده می توانند طراحی و ودیزاین منحصر به فرد خود را داشته باشند یا دیزاین کلی برای هر دو قسمت داشت از سنگ های نمای ساختمان هم می توان برای این موارد استفاده کرد

طراحی لابی ساختمان با سنگ ساختمانی

در طراحی لابی هتل ها علاوه بر اینکه زیبایی و شکوه خاصی باید داشته باشد از مصالح ساختمانی مخصوصا سنگ ها از مقامت ویژه بر خودار باشد زیرا لابی ها جز مکان های پر تردد می باشد و افراد زیادی در رفت آمد ها بوده و در اسباب کشی اکثر وسایل از لابی منتقل شده . در نتیجه متریالی که هم بسیار زیبا و هم مقاومت بالای دارد باید استفاده شده که این سنگ ساختمانی است

در نیجه برای کف لابی از سنگ های باسد استفاده شود که زیبایی طبیعی و مقاومت بالای داشته و جنس آن از مرمریت ، تراورتن ، و گرانیت و مقاومت بیشتری در مقایسه با سنگ های دیگر دارد .

 

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...